fredag 30 september 2016

Suwarrow, bilder och film.

Efter nagra dagars segling till Niue sa har jag nu hittat lite supersnabbt internet pa en o utan bankomater. Man kan kalla det 5$ inlagg. Men iallafall har kommer en bunt bilder och 2 filmer fran Suwarrow.
 Enjoy!







Suwarrow, pardiset mitt i havet!


Tom Niels hus,, star fortfarade kvar efter manga ar.


I like this.


Har har vi den stora staden pa Suwarrow dar parkforvaltarna tillbringar sina 6manader.
Harry + Pie, Pie ska ta over efter Harry om 2 ar. Jag erbjod mig att halla honom sallskap...


Livet ar hart.



Haj matning, fisk renset forsviner fort.




Tjokis!




Morgon snorkling.


Manta selfie.



Mantas overallt.





Pie fixar fina fisken och alla yathis fixar resten. FEST!



Vakna upp med en sadan i taltet vore spannande, tur man har bat.


Bonus film fran Tahanea, FP. Mimic octopus vissar upps sig.



1 kommentar:

  1. Woooooow!!!
    Jaha - blir du bitr parkvakt på Suwarrow kommer jag o hälsar på dig 😋 !

    SvaraRadera